IPB

( | )

2 V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Witam wszystkie Amazonki!!! Wsparcie otrzymywane przez Amazonki, Pro?ba o pomoc w pracy magisterskiej
V
malgo
21.05.2009, 19:08

pocz?tkuj?cy na forum
**

Zarejestrowana
17
21-05 09
Boles?awiec/wroc?aw
1,568
Numer GG: 4167076

Serdecznie wszystkich Witam!

Jestem Malgo i jestem studentk? psychologii we Wroc?awiu, w tym roku rozpocz??am badania do swojej pracy magisterskiej. Moje badania dotycz? wsparcia spo?ecznego otrzymywanego przez Amazonki od innych osób, jakie jest to wsparcie, czy wogóle jest. Aby uzyska? te wiadomo?ci przeprowadzam ankiet? zawieraj?c? 2x21 pyta?, dlatego dwa razy, ?e s? to te same pytania ale w odniesieniu do innej sytuacji. Mimo, ?e mia?am ju? kilka spotka? w Klubach Amazonek, nadal brakuje mi wype?nionych ankiet. Je?eli zechcia?yby Panie wype?ni? dla mnie taki kwestionariusz by?abym wdzi?czna. Kwestionariusz mog? wys?a? na maila b?d? poda? stron? na której umieszcz? ten kwestionariusz.

mój mail: mikolajczykM_86@interia.pl

z góry dzi?kuj?

serdecznie pozdrawiam

Ma?go

Od wczoraj jestem dopiero na tym forum, wi?c nie zd??y?am zamie?ci? wszystkich wiadomo?ci o sobie, teraz w moim profilu jest wi?cej wiadomo?ci o mnie i sk?d pomys? na taki w?a?nie temat pracy magisterskiej.

Chcia?abym równie? podzi?kowa? Paniom, które ju? po?wi?ci?y troch? czasu i wype?ni?y mój kwestionariusz. Jestem naprawd? bardzo wdzi?czna i dzi?kuj?.

Postaram si? dzisiaj u?atwi? wype?nianie kwestionariusza poprzez wprowadzenie linku do strony na której b?dzie ?atwiej wype?nia? i nie trzeba b?dzie wysy?a? tego kwestionariusza, ale z tym czekam na do?wiadczonego w dziedzinie internetu brata.

pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i ?ycz? mi?ego dnia
 kwestionariusz.doc ( 69,5 ) : 58

Go to the top of the page

+Quote Post
Reklama
21.05.2009, 19:08
#

Quote Post
malgo
22.05.2009, 18:27

pocz?tkuj?cy na forum
**

Zarejestrowana
17
21-05 09
Boles?awiec/wroc?aw
1,568

Witam wszystkich,