IPB

( | )

200 V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Co to za film ?, Zagadki filmowe.
V
andrzej1975
17.08.2009, 11:21
#1


Expert na forum


Wspiera forum
541
22-03 09
Ruda ?l?ska
1,480
Numer GG: 1388959



Moze si? przyjmie i paniom spodoba osoba która zgadnie zadaje nastepn? zagadke :)Mam nadzieje ze to nie zatrudne ale kino pierwszego gatunku.


(IMG:http://img80.imageshack.us/img80/480/g30zl7.jpg)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agawa
17.08.2009, 17:08
#2


Guru na forum


Wspiera forum
3,842
15-10 08
Warszawa
1,131



Andrzeju, ?witny pomys? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Film oczywi?cie widzia?am... tylko chwilowo nie kojarz?... ale sobie przypomn? (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
.....wszystko mija....nawet najd?u?sza ?mija....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ToJa
17.08.2009, 17:20
#3


Guru na forum


Wspiera forum
5,177
27-05 08
wielkopolska
644
Numer GG: 766329



Punktacja:
2 pkt = odgadniecie bez podpowiedzi
1 pkt = odgadni?cie z podpowiedzi?

najlepsi z najlepszych
ostatnio oceniony film: "Lista Schindlera"

Madzia61 16
hala1962 148
BeataM 149
mag_dag 126
Kela 23
justa1970 15
ewela 2
dani 118
andrzej1975 39
mgie?ka 15
Kris 22
ToJa 13
Ella 3
lulu 3
pilot 53
Monia Lisa 4
aneta71 2
amado 2
Ala 10
Parabola 2
agawa 11
Ruda Aga 9


--------------------
Tylko twa wiara pomo?e ci
Wiara i si?a, by wygra? z tym
Z czym tylu ludzi przegrywa co dzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madzia 61
17.08.2009, 17:33
#4


Guru na forum


Wspiera forum
2,385
11-12 07
centrum
209



Labirynt Fauna zdaje sie (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif) .


--------------------

Nigdy nie rezygnuj z marzen.Kieruj sie znakami-PAULO COELHO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ToJa
17.08.2009, 17:46
#5


Guru na forum


Wspiera forum
5,177
27-05 08
wielkopolska
644
Numer GG: 766329



madzia 61 BRAWO BRAWO BRAWO (to w imieniu Andrzeja (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
eh.....nie mog?am sobie przypomniec, to jest to na 10000%

zgodnie z gra Andrzeja (Andrzeju bardzo mi sie pomys? podoba (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) terazt Ty dajesz zagadke ....


--------------------
Tylko twa wiara pomo?e ci
Wiara i si?a, by wygra? z tym
Z czym tylu ludzi przegrywa co dzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madzia 61
17.08.2009, 18:19
#6


Guru na forum


Wspiera forum
2,385
11-12 07
centrum
209



Bardzo prosze czas na moja zagadke ,mysle ze bedzie latwa


--------------------

Nigdy nie rezygnuj z marzen.Kieruj sie znakami-PAULO COELHO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hala1962
17.08.2009, 19:15
#7


Guru na forum


Wspiera forum
2,055
14-11 08
Zachodniopomorskie
1,249



zaraz tam ?atwa...... (IMG:style_emoticons/default/wacko.gif) strzelam - Skarb Narodów? hihihi...


nie to nie to, ale chyba zaczyna mi si? co? ko?ata? po g?owie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madzia 61
17.08.2009, 19:38
#8


Guru na forum


Wspiera forum
2,385
11-12 07
centrum
209



Hala super bingo teraz na Ciebie kolej.


--------------------

Nigdy nie rezygnuj z marzen.Kieruj sie znakami-PAULO COELHO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agawa
17.08.2009, 19:46
#9


Guru na forum


Wspiera forum
3,842
15-10 08
Warszawa
1,131



CYTAT(madzia 61 @ 17.08.2009, 19:33) *
Labirynt Fauna zdaje sie (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif) .

No w?a?nie...
Raz jeszcze: Andrzeju, super zabawa (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Czekam, a? wygram, aby wam 'zada?' swój ulubiony film (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
.....wszystko mija....nawet najd?u?sza ?mija....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hala1962
17.08.2009, 21:20
#10


Guru na forum


Wspiera forum
2,055
14-11 08
Zachodniopomorskie
1,249



Normalnie nie wierz?! Zgad?am, czyli jednak ze moj? pami?ci? jest w miar? - suuuuper!
Teraz kolej na zgadywank?: to jeden z moich ulubionych...kino mniej ambitne...ale za to widowiskowe!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danuta maria
17.08.2009, 21:31
#11


Guru na forum


Wspiera forum
1,266
8-08 08
kujawsko-pomorskie
837
Numer GG: 6389244



O reeeety ! uciekam z tego w?tku... Andrzej, jak zobaczy?am tego potwora
na samym pocz?tku... b?dzie mnie straszy? po nocy...


--------------------


Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzej1975
18.08.2009, 8:22
#12


Expert na forum


Wspiera forum
541
22-03 09
Ruda ?l?ska
1,480
Numer GG: 1388959



Najpierw odpowiedz na pytanie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mag_dag
18.08.2009, 8:45
#13


Guru na forum


Zespó? Amazonki NET
5,371
6-11 07
Sosnowiec
49



CYTAT(andrzej1975 @ 18.08.2009, 9:22) *
Najpierw odpowiedz na pytanie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .


e tam Andrzeju, a ja se odpowiem, bo akurat wiem, a tamtych nie rozpoznaj? //oczko
wybaczycie mi zapewne ... hehe...

Beatko, to przejmuj?cy film "Królowa Margot" z przecudn? muzyk? Bregowicza - polecam serdecznie i ju? nic nie mówi? //oczko

buziaki dla kinomaniaków //big buziak


--------------------
Gdyby mi co? przysz?o do g?owy, niech zaczeka. (Dominik Opolski)
akcja dla Alicji zako?czona sukcesem!!! - kliknij tutaj !


---><---
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agawa
18.08.2009, 9:00
#14


Guru na forum


Wspiera forum
3,842
15-10 08
Warszawa
1,131



Z kina akcji te? ewentualnie poprosz? o bardziej charakterystyczne kawa?ki (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) nie rozpoznaj? a? tak dobrze, cho? czasami uwielbiam ponapina? sobie mi??nie strachu przy takim kinie (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
I wielkie dzi?ki za Królow? Margot (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
.....wszystko mija....nawet najd?u?sza ?mija....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzej1975
18.08.2009, 9:16
#15


Expert na forum


Wspiera forum
541
22-03 09
Ruda ?l?ska
1,480
Numer GG: 1388959



Hmm troszku ktos se nagina zasady (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ale niech i tak bedzie ale moze ktos zna tytu? filmu jaki poda?a Hala 1962.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzej1975
18.08.2009, 9:27
#16


Expert na forum


Wspiera forum
541
22-03 09
Ruda ?l?ska
1,480
Numer GG: 1388959



Odgadujemy film i zadajemy zagadke .Jesli sa problemy prosimy o podpowiedz.przydala by sie jeszcze osoba podliczajaca punkty (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .Sa tutaj pewnie panie nauczycielki to moze jakas matematyczka (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ToJa
18.08.2009, 12:25
#17


Guru na forum


Wspiera forum
5,177
27-05 08
wielkopolska
644
Numer GG: 766329



CYTAT(BeataM @ 18.08.2009, 11:25) *
a jakie s? zasady? mo?e trzeba ustali? zaraz na pocz?tku?


Beatko alez Andrzej poda? zasady na poczatku

zacze?o sie tak:
Andrzej zada? zagadke
odgad?a madzia 61, ona zada?a zagadke, odgad?a hala, hala zada?a zagadke i.........narazie nikt nie odgad?....a trzeba by?o prosic o podpowied?......a wtedy BeatkaM namiesza?a (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) i zacze?a zadawac zagadki........
proponuje ustalic termin np. jesli nikt nie odgadnie zagadki do nastepnego dnia, nowa zagadke wstawia kto pierwszy ten lepszy...i dalej obowiazuja zasady Andrzeja (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
punktacje moge poprowadzic (i tak siedze ca?e popo?udnia przed kompem).....mog? punktowac od czwartku (moze byc w ty?), bo do srody okrutnie zajeta jestem


--------------------
Tylko twa wiara pomo?e ci
Wiara i si?a, by wygra? z tym
Z czym tylu ludzi przegrywa co dzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kela
18.08.2009, 12:47
#18


Guru na forum


Wspiera forum
2,384
5-11 07
lubelskie
31
Numer GG: 4948590



Zagadka BeatyM : - próba odpowiedzi :"Amelia"???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madzia 61
18.08.2009, 13:00
#19


Guru na forum


Wspiera forum
2,385
11-12 07
centrum
209



Kelus napewno Amelia .


--------------------

Nigdy nie rezygnuj z marzen.Kieruj sie znakami-PAULO COELHO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kela
18.08.2009, 13:09
#20


Guru na forum


Wspiera forum
2,384
5-11 07
lubelskie
31
Numer GG: 4948590



My?l?, ?e na Beaty ucieczk? od zasad mo?na przymkn?c oko
po pierwsze to zabawa
po drugie, gdyby nie zagadki Beaty nie by?oby zabawy bo hali fotos jest trudny do odgadni?cia, nikt nie poda? ?adnego tytu?u
Mag odgad?a pierwsz? zagadk? Beaty, ale nie zamie?ci?a swojej
i zgdywanka zamiast nabierac rozmachu utkn??aby w miejscu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
« · Film · »
 

200 V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic

 

: · ·

· · ·

: 26.10.2020 - 22:07