IPB

( | )

> Zasady

Pami?tajcie o zasadach.
Znajdziecie je wszystkie klikaj?c na link:

http://www.amazonki.net/noweforum/index.php?showtopic=92

Najwa?niejsze:
-przed zadaniem pytania sprawdzi? w archiwum czy temat nie by? ju? poruszany. Do tego s?u?y funkcja Szukaj.
-postaraj si? wybra? odpowiedni dzia? do tre?ci postu
-
nazwy tematów nieodpowiadaj?ce tre?ci w nich zawartych b?d? zmieniane.
-
Posty piszemy w sposób przemy?lany - to nie jest chat i macie czas na sformu?owanie czytelnej wypowiedzi. Staramy si? pisa? po polsku. Je?li co? chcemy doda?, a nie ma jeszcze do naszego posta komentarza innego u?ytkownika, u?ywamy opcji EDYTUJ


Dzi?kuje bardzo za uszanowanie zasad.


Klikaj?c na poni?szy link znajdziecie archiwalne tematy z dzia?u:LECZENIE

http://www.amazonki.net/forum1/index.php?board=4.0

 
Reply to this topicStart new topic
> leczenie po leczeniu?
V
Halka
12.10.2009, 11:05
#1


Expert na forum
*****

Zarejestrowana
515
13-11 07
Warszawa
145



Postanowi?am zada? to pytanie, bo n?ka mnie ten problem. Po operacji, po chemii i równolegle prawie z radioterapi? jeste?my poddawane leczeniu tamoxifenem b?d? innym specyfikiem (przy raku hormonozale?nym), przez okres 5 lat, co teoretycznie ma uchroni? nas od wznów czy nowych ognisk. A co potem? Czytam w ró?nych w?tkach, ?e niektóre z Was dostaj? lek na nast?pne kolejne 2, 3 lata. Ale nie jest to regu??. Wi?c od czego to zale?y? Dlaczego jedne pacjentki s? zabezpieczane na kolejne lata, u drugich leczenie ko?czy si? to po 5 latach? Przecie? nie ma ?adnych gwarancji, ?e przez te 5 lat wszystko b?dzie ok, a tym bardziej pó?niej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reklama
12.10.2009, 11:05
#












Go to the top of the page
 
Quote Post
BeataM
12.10.2009, 11:10
#2


Guru na forum


Wspiera forum
1,966
20-11 07
Gorzów Wlkp.
166
Numer GG: 10855638



Jak pytam si? swoich onkologów w?a?nie o to, co dalej, z ulg? odpowiadaj?, ?e b?dziemy si? martwi? w przysz?o?ci, jak trzeba b?dzie podj?? decyzj?. wyra?aj? nadziej?, ?e do tego czasu zostan? wynalezione i dopuszczone nowe leki, schematy itd. , nigdy nie uzyska?am odpowiedzi. A pyta?am ju? kilka razy...


--------------------
not yet :)
PUDE?KO NICO?CI :)
PUDE?KO NICO?CI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baniula
12.10.2009, 11:28
#3


Guru na forum
******

Zarejestrowana
607
6-11 07
Leszno
35
Numer GG: 8589603



Ciekawe co dalej - mnie jeszcze roczek zosta?. i minie okres 5 lat (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halka
12.10.2009, 11:29
#4


Expert na forum
*****

Zarejestrowana
515
13-11 07
Warszawa
145



No w?a?nie, lekarze na ogó? zbywaj?, a te 5 lat szybko mija. I nie u wszystkich "bezwypadkowo", wi?c jest si? o co martwi?. Oczywi?cie, co jaki? czas (niestety, d?ugi) pojawiaj? si? nowe leki, nowa technologia, nowe schematy, ale tak na prawd? to samo leczenie w za?o?eniu jest to samo od zawsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
b.angel
12.10.2009, 11:40
#5


Guru na forum


Zespó? Amazonki NET
4,849
26-06 07
gród nad mleczn?
9
Numer GG: 5536919



Halka (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
tamoks i inne antyhormony to nie cudowne cudowne leki na raka ....... jak wiemy maa one ca?? list? skutków ubocznych ....... i po prostu te pi?? lat to jest taki ?redni okres gdzie korzy?ci z leku przewa?aj? nad sutkami ubocznymi ......

a z tego co widz? to kuracje antyhormonalne s? przed?u?ane u osób m?odych gdzie jajniki jeszcze intensywnie produkuj? estrogeny a antyhormony powoduj? odwracaln? menopauz?


--------------------




.... przewróci?o si?, niech le?y ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Agaba190
12.10.2009, 11:41
#6


Expert na forum
*****

Zarejestrowana
544
8-11 07
k/Warszawy
87



Te? mia?am taki problem. 5 lat Tamoksyfenu i co dalej?? Lekarz rozwi?za? ten problem na nastepne 5 lat mam przepisany Egistrozol (anastrazolum). To jest to samo co Armidex, Atrozol.
Czy tak ma by? ? Nie wiem, ale musze zaufa? lekarzowi. Szlag mnie wprawdzie trafi? jak przeczyta?am skutki uboczne - rumie? grudkowaty ( dosta?am go na nogach i dobrze ?e przeczyta?am ulotk?, bo gna?abym do dermatologa) i wypadanie w?osów. Niestety chyba zacz??y wypada?. Jak b?d? w takim tempie wypada?y to sko?czy si? peruk? (IMG:style_emoticons/default/dry.gif) .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halka
12.10.2009, 12:03
#7


Expert na forum
*****

Zarejestrowana
515
13-11 07
Warszawa
145



CYTAT(b.angel @ 12.10.2009, 13:40) *
Halka (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
tamoks i inne antyhormony to nie cudowne cudowne leki na raka ....... jak wiemy maa one ca?? list? skutków ubocznych ....... i po prostu te pi?? lat to jest taki ?redni okres gdzie korzy?ci z leku przewa?aj? nad sutkami ubocznymi ......

a z tego co widz? to kuracje antyhormonalne s? przed?u?ane u osób m?odych gdzie jajniki jeszcze intensywnie produkuj? estrogeny a antyhormony powoduj? odwracaln? menopauz?


Janiele nasz kochany (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Wiem, ?e to nie cudowne leki, mnie nie uchroni?y... (IMG:style_emoticons/default/mad.gif) Ale skoro - pomimo leczenia tamoksyfenem wyst?pi?o nowe ognisko, to co b?dzie, kiedy nie b?dziemy niczym zabezpieczone???? A z drugiej strony jak pisze wy?ej Agata, jednak niektórzy lekarze przed?u?aj? hormonoterapi?. Chyba temat rzeka... (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
« · Leczenie · »
 

Reply to this topicStart new topic

 

: · ·

· · ·

: 7.04.2020 - 20:13