- - -
Basica
Forum Amazonki Net > Witamy serdecznie > Przedstaw si?
1, 2, 3
basica
Witam.Jestem tutaj nowa,mam na imie Basia.W zeszlym roku w czerwcu bylam operowana w A.M gdansk .Mialam zabieg oszczednosciowy.Pozdrawiam serdecznie
basia1959
Witam ci? Basiu,jestem prawostronna ju? 10 lat.
b.angel
Witaj Basiu na forumku_naszym smile.gif

rozgo?? si? i pisz .......


lidziaz
Witaj Basiu na forum. Ja prawostronna od grudnia 2008r. Napisz cokolwieczek wi?cej o sobie. i uwaga! Forum uzale?nia
brodka
Witaj Basiu
Ja te? oszcz?dzaj?ca od prawie 7 lat.
Przesy?am pozdrowienia z gór.
Al_la
Witaj Basiu smile.gif
Pyrunia
Witaj Basiu,

Dobrze , ?e do nas trafi?a? smile.gif
Czuj si? jak u siebie w domu. Napisz co? wi?cej o sobie.

Pozdrawiam wub.gif
Hanka
Czee?? Basiu smile.gif Witam Cie w?ród nas. Ja te? "oszcz?dna" z maja 2008.
Rozgo?? si?, opowiedz co? o sobie i czuj si? tu jak w domu smile.gif
zuzanna
wtam Ciebie mi niedlugo stuknie 5 lat ...
jestem lewostronna z gdyni pozdrawiam
rozgosc si?
MM
Witaj Basiu, i czuj si? u nas i z nami dobrze.
Janina.S
Basiu wita Cie tu juz czteroletnia i prawostronna.
Pisz i pytaj i opowiadaj ,czuj sie w tym gronie dobrze i swobodnie.
dani
CYTAT(basica @ 8.01.2010, 12:46) *
.Mialam zabieg oszczednosciowy.

Witaj na forum...Fajnie,?e za?o?y?a? swój watek.
Teraz b?dzie wiadomo,gdzie Ci? szuka?...
Jestem prawostronna od czerwca 2008 roku...
A taki zabieg oszcz?dno?ciowy to moje konto w banku przyj??oby z zadowoleniem.... biggrin.gif
Napisz o sobie troch? wi?cej...
gabi
Witaj jestem po oszcz?dnej ju? trzy lata........z Gda?ska
basica
CYTAT(gabi @ 8.01.2010, 16:53) *
Witaj jestem po oszcz?dnej ju? trzy lata........z Gda?ska

Witaj a ja dopiero 6 miesiecy walka u mnie sie dopiero zaczela
basica
CYTAT(dani @ 8.01.2010, 15:55) *
Witaj na forum...Fajnie,?e za?o?y?a? swój watek.
Teraz b?dzie wiadomo,gdzie Ci? szuka?...
Jestem prawostronna od czerwca 2008 roku...
A taki zabieg oszcz?dno?ciowy to moje konto w banku przyj??oby z zadowoleniem.... biggrin.gif
Napisz o sobie troch? wi?cej...

Witaj Ja dopiero 6 miesiecy Wiadomosc o mojej chorobie byla wielkim szokiem Jeszcze na poczatku maja nic nie wiedzialam a w czerwcu juz byl zabieg.Jestem po radioterapi 25 lamp i zaraz po radio mialam brachoterapie,narazie chemi nie obecnie biore Tamoxifen.Jestem calkiem zielona nie wiem w jaki sposob rozmawiac z lekarzem,poprostu brak mi slow i nie wiem o co pytac .Takze z wielka przyjemnoscia poczytam fora to sie troche oswiece Pozdrawiam cieplutko
hala1962
Witaj Basiu! Ja ju? g?ówne leczenie mam poza sob? - od maja 2008 do listopada 2009, tamoksifen jedynie pozosta? ze mn? rolleyes.gif
Ja wiedz? czerpa?am z forum pe?nymi gar?ciami - na wiele pyta? lekarze odpowiadaj? ogl?dnie lub wcale, albo zapominamy ich o co? zapyta? - a tu zawsze jest odzew smile.gif
I tak jak dani pytam co to za zabieg oszcz?dno?ciowy / fajnie to zabrzmia?o laugh.gif
marlx
Witaj Basiu rolleyes.gif fajnie ,?e do nas do?aczy?a?. Czuj si? swobodnie w naszej forumowej rodzince.
adamalika74
Witaj w naszej forumowej rodzince! Zobaczysz jak z nami jest l?ej na duszy, ja tez od niedawna XI/2009 tu do??czy?am, by?am w takim szoku po us?yszeniu diagnozy ze nie wiedzialam na jakim ?wiecie sie znajduje. Dziewczyny wspar?y, pomog?y psychicznie, odpowiada?y na wszystkie moje dziwaczne pytania. Dzisiaj juz wiem ze wygram t? wojn? i z uporem i ca?ym sercem do tego d??e czego i Tobie ?ycze. Ada
wiki123
Witaj Basiu w naszej rodzinie ,jestem lewostronna od maja 2009 r. leczenie mam ju? za sob? .
ToJa
cze?c Basiu......
ja po operacji oszcz?dzaj?cej - jak na poczatku mówi?am oszcz?dno?ciowa lub oszczedna bo wci?? zapomina?am jak to sie zwie jak kawa?ek cycka uciachaj? smile.gif to lekarze sie ze mnie smiali (ale przyja?nie)....teraz juz umiem.....operacja oszczedzaj?ca....tak to sie zwie poprawnie.... smile.gif

operacje w maju 2008 mia?am......do tego chemi? (6xAC) i radioterapie (33 lampki).....chemii nie mia?as bo mo?e Twoje G by?o niskie, a mo?e inne by?y tego przyczyny (te przyczyny to najlepiej znaja trzy wyjadaczki forumowe A_la, b. Angel i mag_dag - kolejno?? alfabetyczna smile.gif )....
na forum zawita?am prawie na samym poczatku walki i tak zosta?am... jestem bardzo bardzo bardzo mocno od niego uzale?niona wacko.gif dzien bez forum to dzien stracony biggrin.gif
no i lubie se tu popisac co widac po ilo?ci moich postów
buziaki z wielkopolski ;* :*
Agaba190
Witam Ci?, te? jestem po oszcz?dzaj?cej (lekarze zw? to BCT - skrót od Breast Conserving Treatment) po 4 chemiach i dwudziestu kilku lampkach. Za chwil? , w lutym , minie 6 lat. 5 lat bra?am Tamoxyfen teraz bior? Mamostrol. Na razie wszystko jest ok. U Ciebie te? b?dzie dobrze.
Pozdrawiam serdecznie.
Tola
Witaj,ja mam krótszy sta? od Ciebie .Mastektomi? prawostronn? mia?am 7 listopada 2009r.Chemii nie mia?am ,bior? Tamoxifen. To forum to jest kopalnia wiedzy praktycznej.Mnie bardzo du?o pomog?o.Serdecznie pozdrawiam.
amado
Witaj Basiu na forum
Czytaj, pisz i b?d? z nami
Ela63
Ja równiez Cie witam w naszej forumowej rodzince....rozgo?? si? i zosta? z nami.
basica
Witam Jestem Basia
moje wynikiH=w jednym z wezlow chlonnych stwierdzono mikroprzerzut raka pTNM=pT1b(ml)Mx Er-80%3+ T/s pozytywny PR0% Ts 0/8 negatywny HER2 odczyn ujemny(0) Rozpoznanie histopatologiczne Carcinoma ducate G2 invasium mammae.Bardzo prosze o przetlumaczenie mnie tego wszystkiego jestem po radioterapi i brachoterapi.Obecnie Tamoxifen Boli mnie glowa i caly kregoslup .Mam ostoporoze Wizyta u onk 29 stycznia.
Na jakie badania powinnam dostac skierowania? Pozdrawiam wszystkie Panie
Al_la
Basiu, najpierw jedna uwaga. Jak chcesz napisa? co? o sobie lub zada? pytanie szukaj swój w?tek i tam pisz smile.gif
Przenios?am Ci posta z w?tku Violi do Twojego a teraz odpowiadam.

Twój rak to gadzina przewodowa inwazyjna (jak wi?kszo?ci z nas). Ma drugi stopie? z?o?liwo?ci w 3-stopniowej skali, wi?c nie?le smile.gif
Masz dodatni receptor hormonalny (progesteron)....rak si? nim ?ywi?, dlatego dostajesz Tamoksifen, zeby go (ten estrogen) zablokowa?.
Receptor HER-2 ujemny to bardzo dobrze, bo oznacza, ?e raczysko nie nale?y do bardzo agresywnych.

Kr?gos?up Ci? boli, bo masz osteoporoz?. Mo?e te? zwyrodnienia wink.gif Jak b?dziesz na wizycie u lekarza powiedz o tych dolegliwo?ciach.
Pytasz o badania. No nie badaj? nas tak dok?adnie, jak nie narzekamy na nic. Raz w roku mammografia drugiej piersi i rtg klatki piersiowej. Jak narzekamy na bóle ko?ci to dopiero scyntygrafia. Powinna? mie? robione badania biochemiczne, wi?c wa?ne s? enzymy w?trobowe. Jak b?d? podwy?szone, to robi? USG jamy brzusznej lub jak trzeba TK.

Za wiele bada? si? nie spodziewaj. Musisz sama obserwowa? swoje cia?o i meldowa? lekarzowi.
Wyniki histopatologiczne masz niez?e, wi?c g?owa do góry smile.gif
viola64
witaj! na naszym forumku - prawostronna 8 lat po amputacji piersi i wszystkich w?z?ów ch?onnych r?ki
pocz?tek jest trudny radz? ci przed wizyt? u lekrzy sporz?dzi? sobie na kartce list? pyta? ,wchod? na kontrole skupiona i wyra?aj swoje oczekiwania co do wizyty tzn . pro? o wyja?nienie twoich w?tpliwo?ci i pyta? dotycz?cych twojego leczenia
w ten sposób nie zmarnujesz swojego czasu i nie b?dziesz z?a czy zawiedziona wizyt? u specjalisty wypraktykowa?am to i do dzi? id? na kontr z list? ?ycze? pozdrawiam rolleyes.gif
wanda
Witaj Basiu
ja te? po operacji oszcz?dzaj?cej ju? 3 lata.
pozdrowienia ze stolicy. nowink.gif
Dortek
Witaj Basica! Masz ca?kiem niez?e wyniki. Drugi stopie? (?redniaczek), do tego hormonozale?ny i HER2 negartwny.
Moja gadzina, niestety by?a trójujemna i z G3, ale , podobnie jak Ty zaserwowano mi BCT, zaliczy?am te? 6 x FEC i radioterapi?.
Forum znalaz?am 5 miesi?cy od operacji i ostrzegam - uzale?nia!
basica
Dziekuje Wszystkim za mile przyjecie.Pisalam pare postow ale nie wiem gdzie one sie podzialy Komputer nie jest moja mocna strona.Wiecej aktywna bede jak sie zapoznam jak sie poruszac na tych forach.Pozdrawiam wszystkich cieplutko

Dziekuje za odpowiedz jestem juz troszke spokojniejsza.Ale jeszcze chcialabym wiedziec co z tymi mikroprzepzutami w wezle chlonnym czyzby gadzina rozgladala sie za nowym miejscem?
ToJa
znaczy, ze chcia?a se jeszcze pobuszowac gdzie indziej....ale w?ze? wycieli razem z tym mikroprzerzutem.....
te? mia?am zajety jeden w?ze?, ale za to reszta wyciachane (17) by?y czysciutkie biggrin.gif
dani
Niestety tak.Ju? si? gad rozgl?da?...
Ja te? mia?am gadzin? w jednym w??le...
ToJa
no popatrz popatrz Dani....a jakos tak nie pamieta?am o tym.....?e my i siostry od w?z?a zajetego nie tylko od chemii biggrin.gif
dani
Ha..... biggrin.gif
A ja pami?ta?am.
Tylko,?e mnie ca?ego cycka uchlastali,a Tobie po znajomo?ci kawa?ek zostawili. wink.gif
Basia....My z ToJ? prawie równocze?nie mia?y?my chemi?....
I d?ugo mia?y?my "zwyczaj" pisania jednoczesnie podobnych postów w tych samych w?tkach.
Wida? nam to wraca.... biggrin.gif
basica
Milo Was poznac juz mam fajny humorek dzieki Wam
basica
CYTAT(dani @ 9.01.2010, 20:38) *
Ha..... biggrin.gif
A ja pami?ta?am.
Tylko,?e mnie ca?ego cycka uchlastali,a Tobie po znajomo?ci kawa?ek zostawili. wink.gif
Basia....My z ToJ? prawie równocze?nie mia?y?my chemi?....
I d?ugo mia?y?my "zwyczaj" pisania jednoczesnie podobnych postów w tych samych w?tkach.
Wida? nam to wraca.... biggrin.gif

ha ha fajnie to ujelas
basica
Mnie tez po znajomosci troche zostawili
agawa
Witaj na forum, Basiu.
Ja prawostonna od ponad roku.
Teraz jestem sobie 3 dni w Gda?sku i troch?, na ile czas pozwala, bo g?ównie tu pracuj?, sobie po mie?cie biegam.
Wi?c z twojego w?asnego miasta ci? pozdrawiam smile.gif
Pere?ka
Witaj
Ja po oszcz?dzaj?cej + w?z?y ch?onne( lewa strona) w lipcu 2008 r.
Jestem po 30 lampkach i na Nolvadexie( Tamoxifen)
Gadzina by?a taka jak twoja , w?z?y czyste.
Ja na pocz?tku tez by?am zielona jak szczypiorek na wiosn?. Ale i teraz nie wiem wszystkiego.
Ja mam robione takie badania :
co 3 m-ce USG obu piersi
co 3 m-ce Dopochwowe USG ( ze wzgl?du na narastaj?ce endometrium po naszych ukochanych prochach)
co 3 miesi?ce badania krwi (morfologia, biochemia + markery)
co pól roku USG jamy brzusznej
co rok Mammografia obu piersi
co rok RTG klatki piersiowej
agnieszka
Wow Pere?ka, ty chyba jakie? przywileje masz albo prywatnie te badania sobie robisz blink.gif
...a ciebie Basiu te? serdecznie witam.....lewostronna, 2 i pó? roku po operacji , 6 FAC , zoladex +tamoxifen,
badania mam bardziej roz?o?one w czasie i wychodzi, ?e jedno na rok, ale powiem szczerze, ?e gdybym mia?a robi?
cz??ciej to psychicznie bym si? wyko?czy?a....jak by nie patrze? jest to ogromny stres, a stres te? nam nie s?u?y...
Pozdrawiam gor?co wub.gif
dani
Rany!!
Pere?ka!!!
A kto Ci zleca tyle bada????
Matko i córko.....
To niemo?liwe,?e na NFZ wszystko...
Robisz te badania chyba prywatnie.... unsure.gif
Pere?ka
Tak? mam rozpisk? u mojej pani onkolog, wi?c si? tego pilnuj?.

Niestety, wszystko to prywata.
basica
Dziekuje Wszystkim za powitanie.Witam Wszystkich serdecznie.Ja otrzymuje tylko Tamoxifen,A dlaczego niektore Panie otrzymuja Tamoxifen+ Zoladex?
agnieszka
Basiu chyba wiek odgrywa jak?? rol?, o ile si? nie myl?.....w momencie zachorowania mia?am 42 lata...
basica
Jakie ma zadanie lek Zoladex?
manka45

Zoladex to lek który powoduje farmakologiczn? kastracje ,czyli blokuje ca?kowicie prace jajników .
Witam i pozdrawiam
basica
Witam.Zaczyna bolec mnie prawa reka po stronie operowanej.Coscik mi sie wydaje ze jest lekko grubsza ,doradzcie co robic?.
suchal
Cze?? Basica. Witam Ciebie i ja na tym forum. Zauwa?y?am, ?e nie wspominacie o kontrolnych badaniach u lekarza rehabilitacji. Ja nast?pn? wizy? mam za pó? roku, poniewa? jest wszystko OK. Pisz? o tym dlatego, ?e na Twoim miejscu Basica, tam skierowa?abym si? po porad?.Jeszcze raz witam i pozdrawiam, trzymaj si? cieplutko.
Pyrunia
Wi?kszo?? z nas nie chodzi na badania rehabilitacyjne.
O ?apk? dbamy we w?asnym zakresie, masuj?c , ?wicz??.
Ja chodz? do klubu Amazonek i mam masa? 2x w miesi?cu.
Plus gimnastyka.

Basica,

nie zwlekaj, je?li r?ka boli a tymbardziej czujesz,
?e jest grubsza ,id? na kontrol? do masa?ystek do CO.
Mo?e b?dziesz potrzebowa?a skierownanie od lekarza
na regularne zabiegi.
basica
Lekarz nie proponowal mi zadnej rehabilitacji ,pokazano mi zaraz po zabiegu jak mam cwiczyc reke ,zastosowalam sie do tego,bylo wszystko ok.Wizyte mam u onk 29 stycznia moze cos zaradzi Pozdrawiam

Mam dzis dola,nic zlego sie nie dzieje a mi sie chce plakac ot tak bez powodu
.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.